Marvel Studios’ Captain Marvel
Captain Marvel van Marvel Studios is een avontuur dat zich afspeelt in een nog onbekende periode van het Marvel Cinematic Universe. Het volgt de reis van Carol Danvers terwijl zij een van de machtigste helden van het universum wordt.