Meet the Deedles
Twee Hawaiiaanse surfers worden aangezien voor parkwachten. Ze zijn echter niet voorbereid op de ex-ranger die probeert Old Faithful te stelen. Kunnen ze het monument van Yellowstone op tijd redden?
Dikke pret als de Hawaïaanse surfers Phil en Stew Deedle worden aangezien voor parkwachten. Sportlui of niet, ze zullen op de proef worden gesteld door Frank Slater (Dennis Hopper), een doorgedraaide ex-parkwachter die in een grot woont en wraak wil op de parkdienst die hem jaren eerder ontsloeg. Kunnen de broers Slater hem beletten de beroemdste bezienswaardigheid van Yellowstone, Old Faithful, te stelen?