Merbabies
Golven in de oceaan veranderen in meerbaby's die worden geroepen om deel te nemen aan een watercircus op de bodem van de oceaan. Daar spelen ze samen met zeepaardjes, zeesterren en andere zeedieren voordat ze weer verdwijnen aan de oppervlakte.