Het Avatar-stuntteam zorgt niet alleen voor spectaculaire actie, het is ook de drijvende kracht achter het verhaal. Onderwaterracen op ilu’s, door de lucht vliegen op ikrans, varen in RDA-speedboten: het team voert adembenemende stunts uit waar je geen genoeg van krijgt.