Negative Space
Sams vader is maar zelden thuis en hij lijkt altijd bezig te zijn met het inpakken van zijn koffer voor een zakenreis. In de loop der jaren bouwt Sam een band op met zijn vader door te leren hoe hij zijn koffer moet inpakken.