Pluto's Surprise Package
Pluto probeert de post te bezorgen, maar een mysterieus pakketje weigert mee te werken. Hierin schuilt een schattige schildpad met een eigen willetje, wat resulteert in een strijd tussen Pluto en zijn bijzondere pakketje.