Rafaël
Rafaël is een spannend verhaal over dromen, standvastigheid en grenzeloze liefde. Wanneer Nazir aan het begin van de Arabische Lente geen visum krijgt om in Nederland bij de geboorte van zijn zoon te kunnen zijn, besluit hij illegaal de oversteek naar Europa te maken. Tijdens deze helse reis krijgt hij alleen hulp van zijn hoogzwangere vrouw.