Rip Girls
Als ze terugkeert naar haar geboorteland Hawaï blijkt de 13-jarige Sydney Miller een groot stuk land te erven. Ze besluit om het te verkopen, maar ontdekt dan hoezeer ze haar thuiseiland waardeert.
Als ze terugkeert naar haar geboorteland Hawaï blijkt de 13-jarige Sydney Miller een groot stuk land te erven. Voorwaarde in het testament is echter dat Sydney twee weken op het eiland moet blijven, ook al heeft ze al besloten om de grond te verkopen. Als ze leert surfen en haar familie leert kennen, ontdekt ze hoezeer ze haar thuiseiland waardeert en twijfelt ze aan haar eerder genomen besluit.