Robin Hood
Lang geleden in een ver land, ontstond een legende over moed en vriendschap. Disneys Robin Hood is een roekeloos avontuur met onvergetelijke personages, memorabele muziek en veel gelach. De heldhaftige Robin Hood –met zijn compagnon Little John en zijn toegewijde mannen– voeren grappige en gewaagde daden uit om de hebberige Prins John voor te zijn, en brengen geluk naar de bewoners van Sherwood Bos.