Sea of Hope: America's Underwater Treasures
Ter gelegenheid van het 100-jarig jubileum van de nationale parken van de VS, wil oceanograaf Sylvia Earle een nieuwe generatie inspireren om 'blauwe parken' te creëren om de oceanen te beschermen. Met de hulp van National Geographic-fotograaf Brian Skerry verkennen Sylvia en een toegewijde groep maritieme natuurbeschermers de blauwe diepten en beginnen zij aan een jaarlange milieu-queeste.