Shaun het schaap: De lama's van de boer
Shaun ziet drie lama's op de kermis en haalt de boer over om ze te kopen. Eenmaal terug op Mossy Bottom Farm ontstaan er problemen. Wanneer alles uit de hand dreigt te lopen, onderneemt Shaun actie om de lama's te verdrijven en de boerderij te redden.