Sound of Heimat: Deutschland Singt
In deze documentaire volg je Nieuw-Zeelandse jazzmuzikant Hayden Chisholm op zijn reis door Duitsland, waar hij lokale volksmuziekstijlen en -gebruiken ontdekt.