Story of... Spice
Ga mee met Judith Jones als ze de fascinerende geschiedenis van specerijen onderzoekt, van culinaire geneugten tot wereldhandel. Ontdek hun oorsprong, die ligt in de tijd van Alexander de Grote, en hun grote invloed op de Indiase keuken waar een breed scala aan specerijen voorkomt. Duik in de aromatische wereld van deze culinaire schatten en hun rol bij het vormgeven van culturen en keizerrijken.