Tarzan II
Voor hij koning van de jungle werd, was Tarzan een onhandige knul die erbij wilde horen. Maar als een fout van hem zijn familie in gevaar brengt, besluit Tarzan dat ze beter af zijn zonder hem.
Voor hij koning van de jungle werd, was Tarzan een onhandige knul die erbij wilde horen. Maar als een fout zijn familie in gevaar brengt, besluit Tarzan dat ze beter af zijn zonder hem. Zijn reis brengt hem oog in oog met de mysterieuze Zugor, de sterkste van het land. Samen ontdekken Tarzan en Zugor dat anders zijn geen zwakte is en dat vrienden en familie de grootste kracht van allemaal zijn.