The Crimson Wing
In de vergeten wildernis van Tanzania ontvouwt zich een van de grootste mysteries van de natuur: de geboorte, het leven en de dood van een miljoen karmozijnrode flamingo's. Tegen een dramatische achtergrond van nooit eerder vertoonde landschappen, strijden deze geheimzinnige vogels om te overleven. Het inspirerende verhaal herinnert ons eraan dat de wereld een universum is dat erop wacht ontdekt te worden.