The Making of Ms. Marvel
Deze aflevering van Assembled neemt ons mee op reis om een langverwacht wereldwijd fenomeen tot leven te brengen. Neem een kijkje achter de schermen met meeslepende beelden van het maken van de serie, samen met interviews met de cast en crew op de set van Ms. Marvel, terwijl we kijken hoe Iman Vellani's personage Kamala Khan, de favoriete superheld van de fans, voor onze ogen tot leven komt.
Sluit je aan bij Iman Vellani terwijl ze de rit van haar leven maakt om Marvel Studios' Ms. Marvel te worden. Wanneer de camera's beginnen te draaien, zullen we Iman bij elke stap vergezellen op deze ongelooflijke reis. Van audities en kostuumtests tot het tot leven brengen van dit favoriete personage van de fans. Het is een coming-of-age-verhaal over een jonge vrouw die cultureel gevangen zit tussen twee werelden, spannende ontdekkingen doet en de tijd van haar leven heeft. We gaan zien hoe Iman ervaringen meemaakt die erg lijken op die van haar personage Kamala, terwijl ze vlak voor onze ogen allebei Ms. Marvel worden. Ze stoeit met familie, vrienden en nieuwe superkrachten terwijl ze haar danschoreografie leert en ook nog tijd vindt om naar AvengersCon te gaan. Dat vraagt toewijding. Deze aflevering van Assembled is een toegangsbewijs voor een aantal meeslepende beelden achter de schermen, samen met inzichtelijke interviews vanaf de set met de cast en crew tijdens de productie. Kijk hoe Ms. Marvel naar grote hoogten stijgt.