The Making of Thor: Love and Thunder
Ga er lekker voor zitten samen met mensen als Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson en Natalie Portman wanneer ze de geheimen onthullen achter de creatie van Thor: Love and Thunder. Door middel van diepte-interviews met cast en crew, samen met onbewerkte,nooit vertoonde beelden van de set en daarbuiten, haalt ASSEMBLED het doek op voor de vierde speelfilm van God of Thunder.
Ga er lekker voor zitten samen met mensen als Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson en Natalie Portman wanneer ze de geheimen onthullen achter de creatie van Thor: Love and Thunder. Door middel van diepte-interviews met cast en crew, samen met onbewerkte,nooit vertoonde beelden van de set en daarbuiten, haalt ASSEMBLED het doek op voor de vierde speelfilm van God of Thunder. Ontdek wat Natalie Portman inspireerde om opnieuw aan de serie deel te nemen en hoor wat er nodig was om de veelgeprezen acteur fysiek te transformeren in de Mighty Thor. Kijk ook hoe Chris Hemsworth zichzelf zover kreeg te trainen als nooit tevoren en de breedste en meest gespierde versie van Thor werd die ooit op film te zien was. Breng tijd door in de make-upstoel met Christian Bale en ontdek hoe de legendarische artiest een belangrijke rol speelde bij het creëren van elk detail van het verontrustende uiterlijk van Gorr the God Butcher, tot aan de lengte van zijn vingernagels. Verken de talloze haast onwereldse en adembenemende sets van Love and Thunder, waaronder de Moon of Shame, waar de productie gebruikmaakte van een gloednieuwe filmtechnologie die voorbestemd is het medium de komende jaren te beïnvloeden. Zie hoe Thors ingenieuze make-upartiesten en effectwizards de ontelbare goden en monsters uit de film tevoorschijn toveren -- en geniet vervolgens van Russell Crowe's capriolen op de set als Zeus. Dit alles en meer staat de kijkers te wachten in ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.