The Pacifier
Løjtnant Shane Wolfe (Vin Diesel) er en barsk elitesoldat, som har kontrolleret militære operationer over hele verden. Han får sit livs sværeste opgave, da han skal beskytte et hus fyldt med fem vilde unger. Men selv når han skifter kampudstyret ud med bleer, er det ikke blot et babysitterjob, men et eventyr.