Us Again
In het decor van een bruisende stad vol ritme en beweging, blazen een oudere man en zijn vitale vrouw hun passie voor het leven en elkaar op een magische avond nieuw leven in. De jaren vervagen wanneer het plezier van het dansen hen voortstuwt door het opwindende stadslandschap van hun jeugd en daarbij goede herinneringen en ambities doet herleven.