Weekend Family Christmas Special
Voor Fred draait Kerstmis om goed eten, cadeaus en familie. Maar voor Emma draait kerst om zorgen voor mensen die het nodig hebben. Ze mist haar ouders en hun tradities, dus stelt Fred voor dat ze naar Canada gaat. Emma vraagt of Fred met haar mee wil, maar de moeders van zijn dochters weigeren hen op zo’n korte termijn te laten gaan. Fred zegt dat hij hoe dan ook met Emma meegaat, maar Vic, Romy en Clara verzinnen een plan om dit te voorkomen. Maar goed ook, want er wacht een verrassing.
Het is voor het eerst dat Emma, Fred en de meisjes samen kerst vieren en Fred bereidt een feestmaal voor. Maar in Emma’s gezin vieren ze Kerstmis heel anders: elk jaar geven haar ouders en zij een show voor een goed doel. Fred is hierdoor geraakt, maar is niet van plan om kerst anders te gaan vieren. Als hij ziet dat Emma heimwee heeft, geeft hij haar een vliegticket naar Canada. Emma heeft een beter idee: Fred en de meisjes kunnen met haar mee! Maar de exen zijn het hier totaal mee oneens en dus besluiten Fred en Emma alleen te gaan. Clara, Vic en Romy weigeren om kerst niet samen te vieren en laten Fred geloven dat hij zijn paspoort verloren is. Opeens staat er een verrassing voor de deur.