When a Dream Comes True
Ed, bijna 40 jaar oud en met zijn bruiloft om de hoek, realiseert hij zich dat zijn leven niet is verlopen zoals hij had gepland. Er tekent zich een identiteitscrisis af, waardoor hij alles achterlaat en probeert zijn kinderdroom, de Amerikaanse droom, te verwezenlijken. Hierbij loopt hij het risico zijn verloofde te verliezen, zijn bedrijf te ruïneren en zichzelf voor gek te zetten.