Wild Boar: The Comeback
De documentaire verkent de comeback van het wilde zwijn in West-Europa, ooit belemmerd door het IJzeren Gordijn. Het portretteert hun intelligentie en aanpassingsvermogen terwijl ze foerageren in de Alpiene uitlopers en jagers vermijden. Ondanks dat sommigen het zien als een moderne plaag, wordt het zwijn onthuld als een schattige en intelligente overlevende.