World's Best
Wiskundegenie Prem van 12 ontdekt dat zijn kort geleden overleden vader een beroemde rapper was en probeert meteen meer over het leven en de passies van zijn vader te ontdekken. Geëmpowerd door verbeeldingsvolle met hiphopmuziek gevulde fantasieën is Prem vastbesloten om te ontdekken of hiphop echt in zijn DNA zit.