American Horror Stories
'American Horror Stories' is een spin-off van de bekroonde serie 'American Horror Story' van Ryan Murphy en Brad Falchuk. In deze serie wordt elke week een ander horrorverhaal verteld. Al sinds 2011 geven Ryan Murphy en Brad Falchuck het horrorgenre opnieuw vorm met afleveringen over een griezelig gesticht, een heksenkring, een rondreizende freakshow, een spookhotel en zelfs de apocalyps. De tv-serie heeft een groot aantal fans die vol verwachting uitkijken naar de volgende angstaanjagende aflevering. 'American Horror Stories' wordt geproduceerd door Twentieth Television.