Avengers: Verborgen oorlogen (Shorts)
Tony Stark zit vast in een andere dimensie en de Avengers moeten al hun krachten gebruiken om hem terug te halen. Dan worden ze aangevallen door nieuwe vijanden.
Tony Stark zit vast in een andere dimensie. De Avengers moeten al hun kennis en macht gebruiken om hem terug te halen, maar dan worden ze aangevallen door nieuwe vijanden die onze helden verdrijven over ruimte en tijd. Met behulp van een team nieuwe helden moeten de Avengers weer op tijd verzamelen om de aarde en werkelijkheid te redden.