Bless This Mess
Na de verhuizing van de grote stad New York naar het landelijke Nebraska, raken de pasgetrouwde Rio en Mike gewend aan hun nieuwe leven als boeren. Van burenvetes tot een huis vol kippen, het huwelijk en de geestelijke gezondheid van Rio en Mike worden op de proef gesteld, terwijl ze alles uit hun nieuwe leven op de boerderij proberen te halen.
De pasgetrouwde Rio en Mike nemen de beslissing om van de grote stad New York naar het landelijke Nebraska te verhuizen. Nadat ze alles achter hebben gelaten (inclusief hun baan en overheersende schoonmoeder) om de overstap van wolkenkrabbers naar boerderijen te maken, beseffen ze al snel dat een eenvoudig leven niet zo eenvoudig is als ze hadden gepland. Rio en Mike moeten nu leren hoe ze de storm kunnen doorstaan, aangezien ze in hun nieuwe leven als boeren voor onverwachte uitdagingen staan.