Disney Intertwined
Intertwined' volgt de verhalen van personages die door de tijd heen met elkaar verbonden zijn door muziek en een magische armband. Allegra vindt hem en probeert de relatie tussen haar moeder, Caterina, en haar grootmoeder, Cocó, te veranderen om haar droom om deel uit te maken van het muziektheatergezelschap Eleven O'Clock te vervullen. Allegra komt erachter dat ze niet de enige tijdreiziger is en dat er meer mensen met elkaar verbonden zijn door de armband.