Favourites By
Deze gezellige nieuwe kookserie bevat een mix van 24Kitchen chefs en bekende thuiskoks die hun lievelingsgerechten bereiden. Elke chef bespreekt het recept en waarom het zijn of haar favoriet is, waarbij de kijker de bereiding kan volgen. Hun favorieten kunnen variëren van een taart tot een compleet diner, dus elke aflevering biedt iets anders.