Find Me In Paris
Find Me In Paris volgt Lena Grisky, een Russische Prinses en leerlinge op de balletschool van de Parijse Opera. Lena heeft indruk op haar leraren gemaakt met haar verfijnde stijl, maar ze moet haar vaardigheden blijven verbeteren. Zo is het leven van een leerling nu eenmaal in de elite balletwereld, maar Lena heeft niets gewoons. Als ze door een portal valt in 1905 en naar de toekomst reist, moet ze haar best doen om niet op te vallen terwijl ze op hulp wacht om haar thuis te brengen.
Find Me In Paris volgt Lena Grisky, een Russische Prinses en leerlinge op de wereldberoemde balletschool van de Parijse Opera. Lena heeft uitzonderlijk talent en blijft indruk maken op haar medeleerlingen en leraren met haar verfijnde, klassieke stijl. Maar in dit competitieve programma moet Lena haar points blijven verbeteren en haar lifts onder de knie krijgen als ze ooit bij de Company wil komen. Zo is het leven van een leerling nu eenmaal in de elite balletwereld, maar Lena heeft niets gewoons. Oorspronkelijk uit 1905, begint Lena haar reis als ze per ongeluk door een portal valt in 1905 en naar het jaar 2018 reist. Daar heeft ze geen tijd om te wennen omdat ze niet op mag vallen als ze haar geheim wil bewaren en zich wil verbergen voor de gevaarlijke Tijdverzamelaars. Er is heel wat te leren. Gelukkig ontmoet ze Ines, de tegenpool van Lena, die uit het Edwardiaanse tijdperk komt. De twee kamergenoten blijken elkaar perfect aan te vullen. Als enige in de moderne tijd die het geheim van Lena kent, helpt Ines het mijnenveld te navigeren van sociale media, wat nu niet hoort en moderne tienerromantiek. En er is veel romantiek. Achtergebleven in 1905 is haar ware liefde en zielsverwant, Henri. De twee waren van plan om weg te lopen toen Lena de tijdportal door ging. De twee verlangen naar elkaar totdat Lena Max ontmoet, een knappe, sombere en getalenteerde danser. In het begin is hij heimelijk gecharmeerd door haar naïviteit. Maar zeg dat niet tegen Thea, zijn vriendin. Thea, die hoopt om prima ballerina te worden en de ster van de klas, voelt zich bedreigd door Lena's talent en probeert met de hulp van haar volgelingen Lena elke keer weer te saboteren. Dan is er Dash, de technische expert. Hij besteedt uren aan oefenen als niemand het ziet. Dash werkt harder dan iedereen op school. En hij is helemaal verliefd op Ines, tot haar ergernis. En dan is er Jeff, de clown van de klas. Hij is anders dan de andere jongeren. Hij is een hardcore hiphop-danser met een flair voor alles wat uniek is. Hij bezit niet de ballettechniek die de anderen hebben door jaren van trainen. Maar zijn natuurlijke talent bracht hem naar de Grand Prix tijdens een weddenschap. Nu hij op school is, moet hij discipline krijgen als hij wil slagen. Lena heeft nog nooit zo'n diverse groep tieners ontmoet in haar hele leven. Het is spannend en zenuwslopend terwijl ze zich een weg baant door liefde, hartzeer en een begeerde plek op het podium. Wil ze wel weer terug naar huis met de pas gevonden vrijheid en alle moderne gemakken? Zal Lena het lukken om zich lang genoeg in de moderne wereld staande te houden totdat ze weer terug kan keren naar Henri en haar familie?