Firefly
De bemanning van een ruimteschip reist door de ruimte nadat de grondstoffen van de aarde zijn opgeraakt en dit hen dwong elders te zoeken in 2517. Kapitein Malcolm 'Mal' Reynolds (Nathon Fillion) stuurt zijn bandietenbemanning overal doorheen om ze in leven en op weg te houden.