Just Like Me!
In “Just Like Me” volgen we vijf tienervloggers die elk weekend afspreken in The Shake, een coole sapjesbar op een boot. Hier werken ze samen, ontwikkelen en delen ze hun creativiteit, nemen ze video’s op en bespreken ze hun internetreputatie en alledaagse leven. Elk van de vijf tieners heeft specifieke talenten en de serie draait ook om het ontwikkelen van die talenten. “Just Like Me” is een scripted reality komedie en speelt zich volledig af binnen en om de sapjesbar.