Liedjes & Rijmpjes
Maak je klaar om met je favoriete vrienden mee te zingen met je favoriete kinderliedjes! Doe mee met Nijlpaard, Olifant, Giraf, Konijn, Eekhoorn en Baby als ze zingen 'Klap eens in je handjes, blij, blij, blij', 'Bootje varen', 'Schaapje, schaapje' en nog veel, veel meer!