Life Bites
‘Worstelingen in het leven’ geeft een leuke draai aan veelvoorkomende problemen in de wereld van jonge tieners: relaties met broers en zussen, ouders, vrienden, daten, school, sport, muziek, etc.—kort gezegd, alles wat er speelt in het leven van jonge mensen in de leeftijd van 14-15 jaar.