Man in Room 301
Terwijl ze op vakantie zijn in hun vakantiehuisje in Finland, wordt de familie Kurtti getroffen door een tragedie wanneer de twee jaar oude Tommi wordt gedood door een geweerschot, terwijl Elias, de 12-jarige buurjongen, de schuld krijgt voor de dood van het kind. Twaalf jaar na de tragedie ontvangt de familie een anonieme dreigbrief terwijl ze op vakantie zijn in een Grieks resort. In kamer #301 treffen ze een man aan die sprekend lijkt op Elias.