Mickey's Spookverhalen
Mickey, Minnie, Donald, Katrien en Goofy komen weer in de Halloweenstemming in vijf gloednieuwe, betoverende stop-motionverhalen! Sluit je aan bij de club terwijl ze griezelige kampvuurverhalen vertellen met al je favoriete personages uit Mickey en zijn vrienden Trick or Treats. De Geestenbruid en Bruidegom leren Goofy wat spookachtige nieuwe trucs en prinses Katrien moet Donald redden van een gekke oude heks. Terwijl Mickey in allerlei spookachtige situaties terechtkomt, is het aan Minnie Spin om Halloween te redden van de grote boze Weerwolf Pete!