Murder In The Valleys
In vier afleveringen vertelt Murder in the Valleys het verhaal achter het grootste moordonderzoek in Wales en de blijvende gevolgen ervan. Gedurende een nacht in juni 1999 werden drie generaties van een familie op brute wijze vermoord in het kleine dorpje Clydach in Zuid-Wales.
In vier afleveringen vertelt Murder in the Valleys het verhaal achter het grootste moordonderzoek in Wales en de blijvende gevolgen ervan. Gedurende een nacht in juni 1999 werden drie generaties van een familie op brute wijze vermoord in het kleine dorpje Clydach in Zuid-Wales. Al meer dan 20 jaar verdeelt de zaak de gemeenschap, ondanks de veroordeling van een plaatselijke bouwvakker.