October Road
Toen Nick Garrett 18 was, laadde hij zijn truck en nam afscheid voor een zomerse roadtrip dat tien jaar weg betekende. Sindsdien is hij een literaire beroemdheid in New York geworden. Nu, bij gebrek aan inspiratie voor een nieuw boek, keert Nick terug naar zijn geboortestad en leert hij dat de gevoelens jegens hem veranderd zijn.