The Cleveland Show
The Cleveland Show is een animatieserie (elke aflevering duurt 30 minuten) over Amerika’s allervriendelijkste buurman, Cleveland Brown, die zich gaat vestigen in zijn geboortedorp in Virginia met zijn oude schoolliefje, haar eigenwijze kinderen en zijn 14-jarige zoon Cleveland jr. Het gezin heeft nogal bijzondere buren, waaronder de luidruchtige, oerconservatieve Amerikaan Lester, de mislukte hipster Holt en een stel sprekende beren. The Cleveland Show is een spin-off van de populaire televisieserie Family Guy.