The Holiday
Vier families gaan met elkaar op luxe droomvakantie, maar een duister geheim leidt tot angst voor verraad - en eindigt in moord. Vier vrouwen die al hun hele leven beste vriendinnen zijn, kunnen niet wachten om zo veel mogelijk te genieten van een luxe villa. Op de dag dat ze aankomen doet politieagent Kate een ontdekking waardoor ze zich afvraagt of haar man Sean een affaire heeft.
Vier families gaan met elkaar op luxe droomvakantie, maar een duister geheim leidt tot angst voor verraad en eindigt in moord. Het moest de perfecte vakantie worden, met een groot verjaardagsfeest en een langverwachte reünie in de zon. Kate, Jenny, Rowan en Izzy - vier vrouwen die al sinds de universiteit beste vriendinnen zijn - willen zo veel mogelijk genieten van de vakantie in een luxe villa op Malta, samen met hun echtgenoten en kinderen. Kate, die blij de prachtige sfeer in zich opneemt, hoort een sms binnenkomen op de telefoon van haar man Sean. Haar wereld stort in als ze ziet wat er in de sms staat. Het is een bericht van een mysterieuze 'CoralGirl'. Wie is die CoralGirl? Kate is geschokt. Sean heeft niet alleen een affaire, maar blijkbaar zelfs met een van haar vriendinnen. Omdat ze het gevoel heeft dat ze niemand meer kan vertrouwen, raakt Kate steeds meer geïsoleerd. Een van haar vriendinnen probeert haar man af te pakken en is bereid een jarenlange vriendschap op te offeren om haar gezin te gronde te richten - maar welke vriendin... en waarom? Terwijl ze de waarheid probeert te achterhalen, raakt ze steeds meer uit balans. Seans affaire is niet haar enige probleem. Tienerdochter Lucy is zichzelf niet en het lijkt erop dat ook zij een geheim heeft dat ze niet met de volwassenen wil delen. Kate is te afgeleid om haar te helpen en ze kan haar angsten nu niet met Sean delen. Het brengt Kates jongste in gevaar. Zal ze de fouten van de volwassenen en oudere kinderen overleven? Op haar zoektocht, waarbij ze elk lid van de groep om beurten onder de loep neemt, worden enkele ongemakkelijke waarheden over hen allemaal onthuld. Net als Kate in de verstikkende hitte op Malta de dader bijna kan ontmaskeren, beseft ze te laat dat de inzet veel hoger is dan ze ooit had gedacht, omdat iemand in de villa bereid is te moorden om hun geheim verborgen te houden.