The Wizard of Paws
Wizard of Paws, met hartverwarmende verhalen over schattige dieren die tegenslag overkomen, volgt huisdieren-prosthetisch pionier Derick Campara die dieren met problemen een tweede kans geeft.
Wizard of Paws, met hartverwarmende verhalen over schattige dieren die tegenslag overkomen, volgt huisdieren-prosthetisch pionier Derick Campara die dieren met problemen een tweede kans geeft. Derrick reageert op aanvragen uit de hele VS – en zelfs tot in Bhutan – om unieke ledematen te creëren om deze bionische huisdieren weer op de poten te krijgen.