Unseen
In een klein dorpje in België staat een reusachtige antenne en er vallen vogels uit de lucht. Beetje bij beetje worden de mensen onzichtbaar. Voor sommigen is de onzichtbaarheid een kracht, voor anderen is het een ziekte. De 'onzichtbaren' worden al snel gezien als een bedreiging en de autoriteiten willen hen nu onder controle krijgen.