Black Panther: Wakanda Forever
Na de dood van koning T'Challa vechten koningin Ramonda, Shuri, M'Baku, Okoye en de Dora Milaje om hun natie te beschermen tegen vijandige wereldmachten. Samen met Nakia en Everett Ross proberen de helden een nieuwe toekomst voor het koninkrijk Wakanda te bouwen.
In 'Black Panther: Wakanda Forever' van Marvel Studios vechten koningin Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) en de Dora Milaje (onder wie Florence Kasumba) om hun natie na de dood van koning T'Challa te beschermen tegen vijandige wereldmachten. De inwoners van Wakanda moeten samenwerken met Nakia (Lupita Nyong'o) en Everett Ross (Martin Freeman) in hun strijd voor een nieuwe toekomst voor het koninkrijk. Met Tenoch Huerta als Namor, koning van een verborgen onderzeese natie, en Dominique Thorne, Michaela Coel, Mabel Cadena en Alex Livinalli in andere rollen.