Wanneer een aanslag op het leven van Eric Carter, sergeant van het Amerikaanse leger, wordt gepleegd na zijn terugkeer van een missie om terroristenleider Bin Khalid te vermoorden, ontdekt hij dat zijn identiteit en die van zijn mede-Rangers is ontmaskerd.
Eric Carter, sergeant van het Amerikaanse leger, is slachtoffer van een moordaanslag na zijn missie om terroristenleider Bin Khalid te doden. Zijn identiteit en die van zijn mede-Rangers is ontmaskerd. Met een voormalig nationaal directeur van de CTU, die de inval bij Khalid leidde, wil hij een terroristennetwerk blootleggen om een terroristische aanslag op Amerikaans grondgebied te voorkomen.