12 Dates of Christmas
Een jonge vrouw beleeft steeds opnieuw dezelfde eerste date op Kerstavond, totdat ze geleerd heeft om in haar wereld ruimte te maken voor nieuwe dingen, en ophoudt om te leven in het verleden. Ze gaat op een blind date om haar ex-vriend te vergeten. Haar date, de knappe Miles, zou de man van haar dromen kunnen zijn, maar Kate is blind voor zijn charmes. Ze ontdekt dat ze gevangen zit in een tijdspiraal waarin ze wordt gedwongen om haar blind date te blijven herhalen totdat ze de geest van Kerstmis en de ware liefde begrijpt.