Good Boy
Luna gaat voor het eerst oppassen bij een koppel dat geobsedeerd lijkt te zijn door puppy's. Naarmate de nacht vordert, probeert ze de aandachttrekkende hond te disciplineren. Al snel ontdekt ze dat de hond absoluut geen 'brave jongen' is. Het is eigenlijk een doelgerichte moordmachine met een verlangen naar menselijk bloed. Deze korte komedie-horrorfilm is energiek, onvoorspelbaar en zeer vermakelijk.