Keep
Gordon, de voormalige opzichter van een vuurtoren die werd omgevormd tot museum, is eenzaam en nostalgisch. Wanneer Musa, een Afghaanse vluchteling, bij hem aanklopt, krijgt Gordon eindelijk de erkenning die hij miste. Maar wanneer hij de ware bedoelingen van Musa's bezoek ontdekt, dwingt een moreel dilemma hem om zijn oude overtuigingen in twijfel te trekken.