Le Locataire
Nicole, een hardwerkende vrouw van 54, ontdekt dat ze zwanger is. Als steunpilaar van de familie is ze sterk genoeg om te vechten tegen alles wat haar pad kruist, maar dit nieuws gooit haar leven wel echt overhoop.