PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
Een Tamil op het eiland Réunion nodigt ons uit voor een ceremonie waarbij jonge mannen uit zijn gemeenschap over vuur lopen om de superioriteit van de geest over het lichaam te demonstreren.