The Creator
Tijdens een oorlog in de toekomst tussen mensen en kunstmatige intelligentie wordt Joshua, een ex-militair van een elite-eenheid, gerekruteerd om de Schepper op te sporen en te doden. Deze ongrijpbare bedenker van geavanceerde AI heeft een mysterieus wapen ontwikkeld dat de oorlog en de mensheid zelf kan beëindigen. Joshua breekt door de vijandelijke linies, maar ontdekt dat het wapen dat hij moet vernietigen een kind is, gemaakt door kunstmatige intelligentie.