Wale
Een 18-jarige jeugddelinquent probeert zijn eigen bedrijf op te starten als monteur, maar dat is niet zo makkelijk als je een jonge zwarte man bent met een crimineel verleden. De zaken worden er niet makkelijker op wanneer je er door een van je nieuwe klanten wordt ingeluisd voor een schokkende misdaad.